Week 3 en 4.

13 juni 2017 - Graz, Oostenrijk

Hoi leuk dat je weer even komt kijken op mijn blog.

Omdat ik niet heel veel dingen meemaak heb ik besloten om twee weken in één blogverhaal te zetten. Dat scheelt weer tijd en ik er staat meer op papier, ( ik kan geen reden verzinnen OK.)

Week 3.

Deze week heb ik veer gewoon de routine gehad om op Maandag, Woensdag en Vrijdag in de Gerbera's te werken en op Dinsdag en Donderdag in de rozen en de Green tricks. De Green tricks groeien en enorm snel. Het is bijna niet bij te houden, maar het is wel leuk om te doen. Het is één van mijn extra opdrachten deze stageperiode.

Voordat ik het wist was het alweer weekend en heb ik het dit weekend lekker rustig aan gedaan.

Week 4.

Week 4 is eigenlijk bijna hetzelfde als alle andere weken, er komt wel een beetje verschil in, als met name dat ik steeds wat meer kan en mag doen. Ik kan ze soms nog steeds lastig verstaan, het is soms echt met handen en voeten praten, maar dat is niet erg.

Mijn Duits gaat op zich wel goed vooruit, alleen dat accent vind in nog steeds erg vervelend en onverstaanbaar.

Deze week ging ook weer onder mijn voeten vandaan en het weekend was ook weer rustig.

Sorry voor deze snelle blogpost, het is echt in de kas werken. Het is best wel zwaar werk maar het is niet heel erg om te doen.

En volgens mij doe ik ook iets verkeert met de foto's op deze site, want ze staan wel erop maar niet bij het verhaal, daar moet ik (vandaag/morgen) nog even achter komen, waarschijnlijk is het heel gemakkelijk en heb ik mijn brein weer eens niet goed gebruik. Maar dat zien we dan wel.

Tot de volgende keer.

Groetjes,

Esther.

1. Eva:
    14 juni 2017
    harde werker hoor es! Maar ook leuke dingen doen he
    xx
  2. Ans:
    15 juni 2017
    leuk om weer wat verhalen van je te lezen, p.s. wat zijn Green tricks ?